lördag 29 juni 2013

Tävla tävla tävla

Det är en helg som går i tävlingens tecken...för Manges del iaf.


Han kör stockholm challenge den här helgen vilket består av tre grenar.


Han började dagen idag med 47km rullskidor.


Jag hängde vid målet och hejade på friskt de sista metrarna.


I skrivande stund är han ute på etapp två, ca 14 mils cykling. Imorrn väntar ett löplopp, 21km terräng. Jag deltog i det loppet förra året och var anmäld även till i år men står över och vilar mitt knä ist.


Medan mannen i huset är ute och hurtar så har kvinnan hans varit riktigt huslig. Jag har gjort egen müsli, bakat kakor, städat och lagat mat. Inte vilken mat som helst heller, jag fick för mig att jag skulle testa att göra egna dumplings -egen deg och allt!
Hur blev det då? Jovars, var väl lite synd bara att blodsockret sjönk till botten så man inte orkade kavla ut degen så mycket det sista så de blev lite för tjocka. Men annars helt okej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar